nevermind me.

Har redan tröttnat på att blogga. Men vad ska man syssla med då? När man inte kan förmå sig att öppna matteboken och räkna ihop de där 50 mattesidorna, så att man inte failar helt på nationella nästa vecka.
Hmm. Funderar på att baka.
Hmm. Jag är så jävla onyttig.
men jag orkar inte
bli
såndär.
hellre tjock, japp!





jag vill, jag vill
sluta andras
det känns ända ner i tårna
ända ut i fingerspetsarna
kan inte, får inte, vill inte
tänka som jag gör.
vad fan gör man
hur fan gör man
för att sluta andas





jag vet inte.
men igår var det öl iaf.
det var mysigt.
och imorgon blir det party hos bea.
det blir ballt.


hejdå






ps. jag älskar christian nils-oskar holmstrand. ohja<3

Kommentarer
Postat av: Bea

Nej fortsätt blogga hellå eller jag förväntar mig minst ett inlägg om dagen din skurk! Ps saknar dig

2008-05-14 @ 18:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0