HELLO FUCKERS.

WELL HELLO PEOPLE I'M BACK


guess my mind is fucked. but anyway, gick runt och smålog för mig själv förut och nynnade på the Berndts nya låtar. känns ju ändå ganska bra, det känns ju ändå jävligt bra. mellan dig & mig. vågar jag säga nu? you're the love of my fucking life. vågar jag säga ?

WELL HELLO PEOPLE, ni har väl förfan inte missat the Berndt, isf är det på tiden att ni går in på myspace och lyssnnaaarrrrr. jag är kär. de har även släppt nytt nu!!


snurrar runt lite i min mage. vrider, DRAR, slår, bankar. smeker? nej.
 
idag är det en vara hemma från skolan dag, ohja, och vad fan ska man hitta på? I'm out of money, and I need beer. Jupp today I need beer to feel good. skänk tack.



det känns bara som att jag behöver mera av allt.
ge mig mera
bekräftelse.
jag behöver bekräftelse.
ge mig mera dig, dig och dig.
saknar er
saknar oss
fastän vi finns kvar
så behöver jag mer. 


BYE PEOPLE, förhoppningsvis möts vi på någon klubb någonstans vid midnatt, fulla som fan, dansande så att svettet rinner och våra frisyrer blir lika vilda som oss.



PS. you think you know me but you don't.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0