28 MAJ

tjowlahiwhoppsan

fett med fett nu flyttar vi snart, lördag here I come. Jag har ätit typ minst 10 st cornetto citron i år, försöker inbilla mig att det sätter sig på brösten, samtidigt undrar jag om någon har bytt ut min spegel hemma mot en mongospegel från liseberg. Troligt?

Knark är bajs och kämpar på med att sluta röka så bli inte förvånade om ni ser mig gå runt och äta på tio kilo godis. äh liksom, vad är några kilo hit eller dit MER ATT KRAMA FÖRFAN! dessutom kan jag inte döda mina stackars astma lungor mer. Hm, förrästen väger jag mig inte, tur det! haha. intressant. Alltså tro inte att jag sitter här och klagar på min kropp som alla andra småglin som vill att ni ska tycka synd om dem. tvärtemot, vill lägga lite ironi i den här jävla skönhetsidealvärlden som jag snart drunknar i. Jag orkar snart inte höra mer.

På fredag ska vi ut och supa skallen av oss, kom och fira med oss förfan? Fira vad? Våra balllllla kompisar som tar studenten, och kastas ut i VAD-FAN-SKA-JAG-GÖRA-NU- livet


LITE VIKTIGA PUNKTER

- telefonade precis med sandra, hon är så sjukt bra så jag tror att jag dör<3
- bea är finally hemma från barcelona, that made my day<3
- chrille är min personal saviour, you make me fucking complete<3
- & min underbara syster träffade jag igår, och du kommer allitd att vara min förebild no matter what<3
- lina, vi ses alldeles för sällan men det är ändå jävligt mycket mer nu än förut, och stunderna vi ses är såklart ovärdeliga<3
- och så är brorsan hemma känns gött, och han & hans fotografier äger er stort <3
- och så resten av hela goa gänget som gör mitt liv en stor jävla fest <3




yours, juliet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0