20 MAJ

Skolan, har foto och känner mig ytters effektiv.
Vaknade med trötthet hängande över mig som 100-kilos säckar över mina axlar. Kämpade mig upp.
Mina ögonlock ville inte stanna uppe på svenskan. Kämpade mig vaken.

Har med mig middag till skolan idag, skolan bjöd på fattigmat, visst sallad kan vara gott men jag lever inte på det en 8 timmarsdag med färd till staden efteråt. Nej minsann, fullkornspasta + sojabullar + gräddfil + gränsaker får det bli!

Jomenvisst ska till stora staden Göteborg (<3) efter skolan. fika med Bea och Lina, tack behöver det <3


My clothes didn't fit me today, feeling smaller then ever, still bigger then ever.


Fuck it. är trött på
att vara snäll
ibland
orkar man inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0