got to go to work then hurry home, got to go to work then hurry home

Sitter in tha skoolwl. Har göööra tråkigt. Väntar på att bea ska komma. Så att vi kan fnissa lite. fniss fniss.
Chrilleponken har varit vaken jätte länge, för att han håller på att göra ett projektarbete om sömn typ. Han är duktigt minsann. Nästan lika duktig som jag. fniss fniss. Nej han är duktigare. Eller okej vi är lika duktiga.

Tycker alla ska hänga på att följa med på picknickfestivalen i kållltorp på fredag! Såg minsann att Navid modiri & Gudarna, & Dearest blake ska spela där band andra. :D gonna be awesome mysigt

Är galet trött, men det är ändå ganska sweet att ha nära till skolan (nära hem från skolan).





petar in en dikt här för att påminna mig om hur mycket jag älskar sommaren



du vet i år är snöflingorna för små, ingen ser
kappärmar för korta, händer når för långt
skorna läcker in slask och blask och sedan
blir vi blåa

fingrar skriver tusen ord i blyerys
suddigum dödar vad ingen får se
en tanke om ett varmare hjärta
som pumpar blod istället för tappar av is

en pojke sa till mig en gång
att jag var ful, men nej jag visste att jag var fin
en pojke säger nu
att jag är vacker, men nej jag vet att jag är ful

söndriga raggsockar hjälper inte frusna tår
vi är för trötta i vintermörkret
skyller ledsamhet på för mycket mörker
och kyla på för lite julstämning

orkar inte hjälpa tillräckligt mycket
för att hjälpa mycket, är inte tillräckligt



sockerdricka.nu: midnattsgata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0