2/6

Det är galet hur bra jag trivs i nya huset.
Ska ha inflyttningsmiddag för lite kompisar snart också är det tänkt, kommer bli såå mysigt. Funderar lite på vad jag ska laga för mat bara, hmmm. Eller så får det bli inflyttningsfika. Nej middag är ballare!

Har på ett norskt pogramm i bakrunden medan jag sitter vid datorn, Christian är ju nämligen halvnorsk (grr sexigt) så man vill ju kunna förstå vad släkten hans säger. Detta är då min taktik för att lära mig. haha...

Har pluggat som en galning idag. Fjällkursarbete om Flora, skrivit redovisning om Lejonkungen som jag ska redovisa imorgon & skrivit lite på ett stipendie. Vi ska nämligen ansöka om stipendier för att kunna åka ner till Italien och hälsa på våra homiezz. Fick precis ett mail av Marcello, som btw ska komma ner till Sverige i slutet av sommaren :D wieee
Har suttit så länge vid datorn nu att jag har helt ont i ryggen!!! OMGLOL.... öhh.....

MEN MEN, efter skolan på torsdag är jag klar med alla skolarbeten & shit.

Måste gå förbi min arbetsplats också, Moset i lerum hehe, och kolla jobbtider, PUH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0