12/7 Backup and shit, och en långfika med Sandra<3

Hello everybody

Sitter at my place, med min lättfil+banan+müsli som sällskap. Har precis varit i staden och haft långfika med Sandra på italienska kafferiet i Vasa (Skulle lätt kunnat sitta där i otaliga timmar till). It was lovely, she is lovely<3 Bästa fucking vänner i 11 år av 17 levande, beat that people!


Lite backup från senaste veckan:

Fredag 6/6 : Picknickfestivalen med vänner, mysigt men ganska segt fakiskt. Blir i och för sig vad man gör det till. Men 3.5orna slank ner för långsamt så det blev inte så jävla party. Efter det så drog i alla fall jag, Christian, Lina & Rickard på Flygans Hage i Vasa. Drack några öl och hade det myspys och ballt! Love u guys<3

Lördag 7/7 : Inflyttningsmiddag hemma hos mig, hur mysigt som helst. Jag och Chrille vaknade upp hemma hos mig, drog ner till Gråbo och badade och handlade. Sedan hjälpte han och Lina mig massor med maten, Tacos wiee cpgott. Det kom massa friends och kvällen blev allmänt awesome<3

10/7 : Skolavslutning, fest hemma hos Emil & Jakob. Det var ballt men fick ett ganska konstigt slut, inga detaljer om det ... Hur som helst så tog jag och Christian 05.42 tåget från staden hem till mig, mamma & pappa gick upp när vi kom hem. Sweet.



Lite sisådär kul inlägg kanske, men roligt för mig när jag är 30 och sitter och kollar tilbaka ;D Haha, men är trött och hungrig nu så ska kolla på Prison Break och äta min kvällsmat, yummie
Julia <3 Mat
Julia <3 Christian
Julia <3 Sandra
Julia <3 Alla sina andra awesome friends
Julia <3 Göteborg
Julia <3 Giraffer
Julia <3 Veckorevyn
Julia <3 Musik
Julia <3 Jättemånga andra balla saker


Seeya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0