Grrr

Usch, borde inte sitta framför datorn nu egentligen, får ont i huvudet hela tiden, måste verkligen börja använda mina glasögon! Men men, om en timma ska jag ta bussen ner till gråbo och handla och sedan åka hem, är hos chrille nu<3

Vi är så jävla balla, det bara är så, love you my chilleman<3

Ikväll blir det fest  med jigge och Ida, det kan bli ballt tror jag, lite nytt folk! Hoppas att man är på partyhumör ikväll bara men det ska väl inte vara något problem hehe...

Snart blir det Sex and the City, på torsdag antagligen, faan vad jag har längtat efter att se den, alla säger att en är så grymt bra!

Har inte så mycket att skriva egentligen, men för att påmina mig själv när jag sitter och läser det här någon gång i framtiden så vill jag bara säga att just nu, ja just nu så är jag lycklig.


Såg på Kung fu Panda igår förrästen, den var ball men blev lite besviken att det inte var några giraffer med!


Bye bye snyggingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0