Midsommar

Måste säga att midsommar var ok och inte mer än så, trevligt folk, men han int snacka med alla eftersom det hände något inte så roligt och fick därför inpulsen att be alla att gå. Vi var alltså hemma hos mig och blev väl en sådär 10-20 pers! Ska däremot nog aldrig ha "fest" igen, mycket goare att vara hemma hos någon annan, man kan dra när man känner för det och inte känna sig tvungen att ha en fest som pågår till 7 på morgonen. Så tack som fan Peace and love att ni blir de nästa partyvärdarna som kommer att hålla igång oss 24 h i 6 dagar den närmaste veckan.

Btw en stor eloge till Caroline och Jay som städade mitt hus utan att jag ens bad er att hjälpa, det underlättade min morgon idag enormt! Hjärtan av guld har ni,  så är det <3

Idag har jag och Chrillan vart på ica och bunkrat upp oss inför den kommande veckan i Borlänge. Fast slängde nog mer än hälften av de pengarna som mamma och papp lämnat på hårspray, makeup-remover, hårklämmor, tofsar mm. Men tro mig det var nödvändigt!
Nu är vi fit for fight iaf! Peace and love here we come (och nej det SKA inte regna så shut up yall)



XXOO GOSSIP GIRL HEHEHEHHE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0