välkommen världen, till en del av mitt hjärta

hellooo people

...eller tja, snarare hej mig själv, valde att börja skriva en blogg fast ingen får läsa den än så länge.

varför får ingen läsa än? tja, det finns så många bloggar som låter sjukt töntiga, haha, kanske kommer jag bli en av dem, who knows?

varför börjar jag skriva blogg? ´hmmm, great question. men så här är det, när jag är hemma får jag alltid en bomb av sjuk tristess. detta har iofs lättat sedan min pojkvän brännt ut sex and the city åt mig, men jag kan ju inte ligga där hela dagen. Så, här kommer jag väl förhoppningsvis (?) hamna när jag inte är ute och äger staden med mina vänner eller ligger och pussar på min man!


För att börja skriva något vettigt så tänkte jag rekomendera en film, eller en dokumentärfilm rättare sagt. och jag säger bara att det borde fan vara plikt på att se den. Ladies and gentlemen, let me intruduse (stavas?) ....
...Bowling for Columbine!

 

Trött (och elak) som jag är så tänker jag inte skriva mer än så, utan ni får själva se den (och jag lovar, så fort jag ser er så kommer jag fråga ut er, så våga inte annat än att se den, skynda!


Äh vafan, kanske borde låta folk läsa den ändå, annars är jag ju tönt (vilkte jag iofs inte förnekar att jag är) som skriver så som ovan. mohaha




Sooooooooooo WHO AM I?? THE MISTERY WOMAN WHO BEGINS TO WRITE A BLOGG... precis som alla andra jävla svenssonsvennar.. hehe, nä nu ska jag inte låta så butter... hahah butter ... utalas det engelskt så blir det smör.. hahah... är jag trött eller?
Justeja, till vem jag är

Julia, estet, lerums gymnasium, 17 år, snygga kompisar, snygg pojkvänn INNOM PARANTES, när jag kallar mina vänner och min kära pojkvänn snygg så menar jag inte bara utsidan, utan också fett snygg insida!!, hmm, går bild och form, går i en ball klass,
min pojkvän heter christian, aka bästunderbarast,
mina bäHztiSSAr är : Sandra som jag varit allra bästa fucking vän med sedan vi började förskolan tillsammans, Bea som jag lärde känna i sjuan som det klickade direkt med, och som jag nu går i samma klass som, och Linaaa som jag också lärde känna i sjuan och blev bländad av även hennes sken



Orkar ni läsa mer?
Kom ni ens hit?
Hm, spelar igentligen ingen roll
behöver bara skriva av mig
sockerdricka.nu känns inte lika levande som förr
boken jag började på, kommer ingen vart
inte ens uppsattserna i skolan visar sig, fan det slutar bara med att jag hämtar från gammla arbeten
det står still
jag står still

men jag lovar
jag ska försöka att bättra mig

Kommentarer
Postat av: linaaaa

babbbbe saknar dig

2008-04-16 @ 11:33:21
Postat av: Bea

Åh skriv ofta! Typ varje dag, askul att läsa tycker jag

2008-04-16 @ 13:24:53
Postat av: Bea

PS SKA KOLLA PÅ FILMEN IDAG!!!

2008-04-16 @ 13:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0