so this is how it goes.

jag har redan trampat upp den där grusgången, gång på gång
har redan skrämt iväg alla känslor, alla tankar
som du skulle visa mig


mina revben petar inte ut av för lite fett
det är mitt inre som skjuter upp som en stor ballong
men,
jag blir inte vacker och färglad
jag blir mörk och spricker


vågar inte riktigt säga
"you're the love of my fucking life"
vågar inte riktigt säga
att du hjälper mer än du tror
att jag undrar
mer än du får höra


jag har redan trampat upp mig själv, gång på gång
det är inte roligt längre
men får man bry sig om sig själv
2008
får man bry sig om sig själv?




It goes up and down, it always goes up and down.

Dagens räddning: Bea<3 tack my love.

& tack Christian för igår
& tack Mamma för igår

& tack Sandra för imorgon<3


Idag målade vi våra afrikanska masker i skolan. Det var ballt, min fick ett ben genom näsan hehe.
Vårat schema är nog det bästa ändå. Maaaaaaaassa bild. Haha ni är allt avundsjuka va, ;) . skulle jag varit iaf.
Fast lov hade ju varit skönt.


Och nästa vecka kommer italienarna. Vi ska ha en italiensk utbyesklass till våran klass. Spännande? Oh ja!

Kommentarer
Postat av: Bea

du är bäst!!!

2008-04-18 @ 08:25:48
Postat av: linaaaa

du är bäst julia. saknar dig tusen.

2008-04-18 @ 15:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0