Live life today, tomorrow it might be too late..

Dagens:

"Amerika har penisskärck. Men jag ska bota dem. I varje film jag gör ska jag ha med minst en penis."

SÅ rätt! Vi har sätt alla bröst och nakna kvinnokroppar tusen gånger, nu är det vi snoppälskande människorstur, kvinnor som män, tjejer som killar! ;D yiha


Bakis som ett djur idag. Igår var myspys vi, jag chrille bea robin fredrik lina rickard jay och caroline, chillade hemma hos my man <3 Åh sommaren har kommit. YES yes yes!

Och imorgon 13.35 möter vi italienarna på landvetter. Eftersom jag ska bo hemma hos Bea denna vecka så är även mina väskor packade! Är inte så jättepepp än men vi ska göra det ballt!


Gårdagens räddning: Sandra <3 mywoman<3
Dagens räddning: Christian, sol och onyttig mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0