Jo, jag borde ju...

Jag borde verkligen åka hem till christian, gå upp för hans backe, och pussa sönder honom, krama honom tills jag inte har någon kraft kvar i mina armar.
Jag borde verkligen plugga matemabajstik som jag ligger några hundra tusen miljoner tal efter med.
Jag borde veerkligen åka och träna...
Jag borde gå och köpa ägg till kladdkakan som ska säljas i skolcafét imorgon.
Jag borde köpa en trisslott och vinna massa pengar, och köpa mig ett strandhus till mig och mina vänner i Californien.

Jag borde träffa Sandra oftare...
Jag borde träffa Lina oftare...
Jag borde se fram imot att ha en italiensk klass på besök i en vecka
Jag borde sluta säga "Jag borde" om allt och bara göra det.
jag borde dö.
Jag borde leva.
Jag borde skriva en bok och ta mig fan på att ge ut den, fastän jag bara är 17 år, och när man är sjutton är man i en onödig ålder och, ja, allmänt onödig.

Jag borde verkligen ha gått på Håkan när han spelade i Skandinavium.

Jag borde läsa poesi inför stora folkmassor.
Jag borde resa jorden runt i en liten eka.
Jag borde lära mig att spela alla klassiker som finns på piano.

Jag borde ta mig fan bli president i USA och tvinga alla tjocka överklassmän att skrota sina kollosala bilar som kommer förorena hela världen och ta död på oss alla.



Jag borde gå upp i mitt rum och kolla på Sex and the city...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0