Italienarna dag 3

Foto i skolan, känner mig väldigt kreativ som sitter här... NOT!

Blev precis intervjuad av någon JM elev, så plocka upp en Tajm tidning i JM korridoren på Lerums gymnasium imorgon så får ni läsa lite om det italienska utbytet osv ;)

Italienarna springer runt i skolan med några andra klasser så nu kan man pusta ut en liten stund hehe..

Igår lagade vi middag, jag Bea Marcello Nicola Chrisitan Robin och Richard, var det som var med. Och jag undrar bara, äter alla italienare så lite?? Känner mig som ett matvrak jämfört med dem, och ändå är de killar . haha . yeye.
Det var en mysig kväll igår igen. Fast Marcello åkte iväg till sin släkt vid 6 tiden och kommer inte tillbaka förrän senare idag. Menhursomhelst så röte vi vattenpipa, pojkarna spelade lite gitarr och sedan lite guitarr hero. :D . Hoppas Nicola trivdes också... :)

Efter skolan ska jag och Bea på ett möte om fjällvandringen, vi har nämligen valt fjällvandring som IV-val. Under tiden så tänkte vi att Nicola kunde följa med Johanna, Hanna, deras italienare m.fl. bort till Aspen för att grilla, så kommer vi dit bort sedan.

Bilder kommer snaaaart, promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0