Fucking kärlek I love it

well what is there more to say<3
jag vet
kanske blir det för mycket kliché
kanske tycker ni jag är töntig
men döm mig inte
för jag vågar i alla fall vara töntig

image5



Fucking kärlek I love it

och jag bara älskar de där 28 födelsemärkena i ditt ansikte
som bara jag räknat

och jag älskar
hur ditt hår faller i dina ögon
hur du drar det bakåt under kepsen för att det kliar så förbannat
medan jag bara vill dyka ner i det, för fan det luktar så gott

jag älskar
hur din ena framtand sticker fram framför de andra
jag får inte ta kort på dem, för du hatar dem
men snälla jag vill ju tapetsera mitt rum med dem, mitt hus, hela världen

jag älskar
ditt leende och hur du liksom drar ihop dig av skratt när jag med tungan leker med din öronsnibb
det enda stället på kroppen där du är kittlig

och jag älskar
hur du, du du du, kysser mig kittlig på halsen
hur du får mig glad när det känns som jag ska sjunka genom jorden
och hur du kollar på mig som om jag var allt som fanns

jag
älskar
allt
med
dig

och jag älskar
att du älskar mig
för jag älskar dig så jävla mycket, du är allt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0