Home sweet home, friends sweet friends

Hemlandat! Home sweet home! Hem ljuva hem! Back to buisness! Back in black! Fit for fight!

Har tillbringat en vecka på mitt (eller tja, min familjs & släkts) sommarställe i bohuslän, och jag måste säga I love that place! Äntligen äntligen har all stress runnit av mig någorlunda, och nu ska den fan inte få komma tillbaka på ett jävla tag! Från måndag till onsdag så var Christian med mig och vi hade så mysigt! Vi bakade bullar och pussades för att göra det kort hihi. Nä men det var grejt faktiskt, bara han och jag...
Sedan stannade jag ju då där tills idag, söndag, och under den tiden roade jag mig med att sola, lösa veckorevyns korsord, umgås med familjen och powerwalka. hehe. Försöker äntligen komma i form, herregud alla chipspåsar jag fått i mig de senaste veckorna... kommer jag väl i och för sig fortsätta få i mig, haha, men då är det ju i alla fall bra om jag rör på mig!

Men nu är jag hemma, och jag har längtat så efter mina kärlekar, mina vänner, min pojkvän. Åh älskar er allihopa! Och nu när Julia är tillbaka blir det väl fest hoppas jag!? Bäst för er ;)


Ses snart :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0