A little bit of this and a little bit of that

Hello everybody, sitter hemma med en sovande chrille i sängen. Haha, ja klockan är halv tio och han har redan somnat! Fast inte konstigt eftersom han somnade framåt 6 kanske, och jag drog upp honom vid ett tiden.
Igår var det vindrickande hos Pär som gällde, det var mysigt, jag ägnade ungefär hela kvällen på att sitta på deras utetrappa med Sandra och dricka vin och kedjeröka. Det var välbehövligt, hade inte träffat henne på så sjukt länge förrän igår. <3
Tidigare på dagen var jag Sandra i Göteborg, åh så bäst är hon. Vi fikade i parken vid hagakyrkan och promenerade sedan bort till ett café medan vi beundrade hur vacker våran stad är. Love it.

Idag vaknade jag upp i sängen med två män. Är dock inte lika suspicious som det låter efter som den ena mannen är min pojkvän och den andra är min bästa kompis pojkvän som låg med halva kroppen på golvet och vi svettades i ett instängt rum med kläderna på.


Imorgon blir det lite mera röjparty, hos Bea och Robin, det kommer att bli ballt som fan.

See you there




Sandra och jag på Dahls Bakeshop, med varsin stor Caffe Latte, yummie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0