Träning, mat och bloggar

Usch orkar verkligen inte vara sjuk längre. Febern har i och för sig försvunnit men förkylningen är kvar och jag är SÅ pepp på att börja träna! Mår så mycket bättre i kroppen när jag gör det, men istället sitter jag och proppar i mig onyttigheter, haha. Fast det kommer jag nog aldrig sluta med, 'cause that's who I am. Jag är en matmänniska och kommer alltid att vara, och ser inget negativt alls med det egentilgen, jag menar det är bättre för förbränningen att äta ofta. Sedan så äter jag nyttiga måltider, så lite skräp får min kropp tåla.

Har kollat runt lite på kända bloggar och så, och tycker faktiskt att det är kul att läsa dem. Vissa är mer lärorika än andra, men vissa människor har faktiskt koll här i livet. Haha. Blir så sugen på att träna när jag läser träningsbloggar. Har fastnat på Blondinbellas blogg ett antal gånger och förstår inte den där ilskan som folk hyser mot henne, jag tycker att hon verkar riktigt smart! Okej att ja med sin lilla lillasyster på pedikyr och sådanna saker är kanske inte riktigt min style, men god den tjejen är målmedveten och kreativ. Flera olika företag har hon och massor med olika projekt på gång hela tiden, och jisses det är inte olagligt att vara intresserad av mode! Jag tycker också att det är riktigt kul, fastän jag inte är insatt i det, och så länge man gör sin grej utav det!

Åh det är så fint väder ute, men nyckeln ligger glömd hemma hos Christian och jag kan ju inte lämna huset ensamt och olåst. Inte ens en promenad har man kunnat ta sig ut på. Men kanske senare ikväll när bror min kommer hem.

See ya people
And see ya tomorrow sandra :D:D:D

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag tycker också om Blondinbella faktiskt! Hon har inte gjort nåt fel och hon skriver bra och intressanta saker, enligt mig!

Julia, kan vi ta en heldag på fik elelr picknick snart? Behöver min dos av juliet, bara you and me. Puss

2008-07-04 @ 13:55:08
URL: http://peterstormare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0