Time goes by so fast

På fredag åker jag upp till landet
På onsdag  nästa vecka kommer jag hem
Två dagar efter det, fredag, är det Way out West, Broder Daniel
8 dagar efter det blir det fjällkurs i 4 dagar
Efter de 4 dagarna så börjar skolan
Vart fan tog sommarlovet vägen?


Har i och för sig hunnit med en del, Peace and love, sol, bad, supa, mysa, fika. Ångrar där emot att jag inte jobbade, herregud min garderob behöver ett stort utbyte kan jag ju tala om! Eller påfyllning i alla fall. Nästa sommar, då jävlar ska jag söka 1000 jobb.


Fortfarande galet varmt ute, men det är det väl ingen som missat... Fast nu är himlen mörk och det dundrar av åska. Mysigt. Borde väl egentligen inte ha på datorn, men ja...
Chrille ligger och sover, han är galen. Vi somnade ca 1 igår, och klockan är halv 4 nu! Han har alltså sovit i 14,5 timmar än så länge haha. Men har lovat honom att han ska få sova så länge han vill idag, eftersom jag alltid tvingar upp honom när vi sover hos honom.


See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0