Gbg

                          

Fit for fight, ska iväg in till stora underbara staden Göteborg med fina Bea för fika och kanske lite shoppa.
Snart får jag pengar och då blir det äntligen Sex and the City <3 Längtar. Vill för övrigt se Kung fu panda, så om någon vill bjuda mig så... hehe. Usch är så fattig, inget jobb på hela sommaren, haha. Men men ledigt är också skönt, fast man skulle ju kunna hitta på jävligt mycket mer om man hade cash. Lite mera shoppa, lite mera supa, lite mera fika. And so on.
 Jaja, tror i alla fall att jag har de bästa kompisarna i världen, ni äger, det bara är så.
Saknar Sandra cpmycket, hope to see you soon <3

Har fått min Way out West endagsbiljett nu :D Broder Daniel here I fucking come!



See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0