En bit av tiden som gått och tiden som komma skall

Puh dör av hetta! Skulle inte klagat egentligen men det är så att jag är ensam hemma och har tappat bort mina nycklar, så här bär det inte av till ett svalkande bad inte... Jaja, shit happens life goes on!

Igår var det min och Christians 1½ årsdag och vi hade mysigast ever. Han kom hit ganska tidigt och jag gjorde varma mackor och chockladbollar. Sedan myste vi för att senare gå ner till Lerum och hyra film och äta pizza på Ferrari. Och JA det är romantiskt att äta pizza, Christian älskar pizza & Christian älskar mig, what better match can it be? Hehe, nä men det viktigaste med gårdagen var faktiskt att vi bara var med varandra och inte ägnade tanken åt andra än oss själva, och det lyckades vi såklart med. Resten av dagen är censurerad...

Imorgon, ja imorgon ska jag träffa Sandra, yäääy, har inte träffat henne på typ 1½ vecka och det suger, men finally ska vi få tjöta av oss lite med varandra 

Jag och Sandra på balen i nian
saknar verkligen att gå i samma klass som dig
  
Jag och Sandra på balen i nian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0